• برنامه ریزی جشنی دوگانه برای کارخانه کارتن سازی کاروگیت  
  • تغییراتی در برندها برای پاسخ به نیازهای بازار 
  • راهکار کاملا دیجیتال ک ب آ- دورست برای بسته بندی مواد غذایی
Odoo • A picture with a captionال
Add a caption to enhance the meaning of this image.

 دفتر شرکت راندو در اتریش پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت را جشن می گیرد.

شرکت راندو گانال یکی از مهم ترین شرکت های بسته بندی و مقوای کاروگیت در اروپا، از برنامه های خود برای جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس و نیز افتتاح مرکز جدیدی با سرمایه گذاری 25 میلیون یورو رونمایی کرد. این شرکت در استیریای اتریش به سرمایه گذاری برای رشد کسب و کار شهرت دارد. تولید دیجیتال در یک سال 25 تا 30 درصد رشد داشته است. 

ماشین اصلی شرکت راندو ماشین دلتا SPC130 ک ب آ دورست است که با تکنولوژی مرکب پایه آب کار می کند و نیازهای بسته بندی صنایع غذایی را به خوبی پاسخ می دهد. دلتا SPC130 با موفقیت به سایت جدید منتقل شده و از اول آوریل تولید را شروع کرده است. 

جشن رسمی افتتاح مرکز جدید و نیز پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. این مرکز یکی از 8 شعبه شرکت راندو در اروپاست که سه سال پیش با سرمایه گذاری روی ماشین دلتا SPC130، چاپ دیجیتال را شروع کرد و دیگر به عقب برنگشت. حدود 90% کارهای چاپ دیجیتال شرکت راندو به صنایع غذایی مربوط می شود. 

Odoo • A picture with a captionال
Add a caption to enhance the meaning of this image.

ماشین دلتا SPC۱۳۰ قلب مرکز جدید برای مقوای کاروگیت است. .

در شرکت راندو با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال، در زمان صرفه جویی شده و کیفیت عالی چاپ دیجیتال نیز با روش های دیگر برابری می کند. 

کارل پوخر مدیرعامل شرکت راندو گانال می گوید: "داستان موفقیت ما باور نکردنی است. سه سال پیش چاپ دیجیتال برای ما یک گام بزرگ با آینده ایی ناشناخته بود. اما هرگز به عقب برنگشتیم. انتقال روش کار با همکاری با برندهایی انجام شد که نیاز داشتند که کالای بسته بندی شده شان را در کوتاه ترین زمان به بازار عرضه کنند. با چاپ دیجیتال ما کالاها را خیلی سریع به دست مصرف کننده می رسانیم. شرکت های لیندت و اشپرانگلی دو برند بسیار بزرگ هستند که از ابتدا ما را در سفر دیجیتال خود همراهی کردند. 

"چاپ دیجیتال آینده است و حقیقتا به ما کمک کرده است که بتوانیم مشتریان جدید زیادی جذب کنیم. دیگر کیفیت
موضوع اصلی در مذاکره ها نیست. انتقال به تکنولوژی دیجیتال یک پیشرفت مهم برای ما بود زیرا ما الان یک راهکار جامع برای مشتریان خود داریم. ما با ماشین دلتا SPC۱۳۰ در دو شیفت - و حتی گاهی سه شیفت- کار می کنیم. ما مشتریان زیادی در مواد غذایی داریم و یکی از علل اصلی انتخاب ک ب آ- دورست مرکب های پایه آب و بی ضرر برای مواد غذایی است. آنها تمام مجوزهای لازم برای صنایع غذایی را دارند. 

آقای پوخر می افزاید: "کار با ک ب آ- دورست عالی است. ما از خدمات پس از فروش آنها بسیار راضی هستیم. ما فقط یک ماشین نخریده ایم بلکه یک سیستم کامل تهیه کرده ایم. نرم افزار بخش مهمی از سیستم می باشد زیرا به بهینه سازی روند چاپ کمک کرده، درست ترین تصمیم ها را برای مشتری می گیرد. 

رابرت استابلر مدیرعامل ک ب آ- دورست می گوید: "در یک همکاری درست و دو جانبه، ما در تمام مراحل - از شروع در چاپ دیچیتال، سرمایه گذاری بزرگ در تولید دیجیتال، نصب و راه اندازی دستگاه دلتا SPC۱۳۰ در کنار راندو بوده ایم. آنها به یک راهکار دیجیتال اتوماتیک، مطمئن و قابل اعتماد برای چاپ سریع کارها نیاز داشتند. همچنین راندو مثالی عالی برای نشان دادن این موضوع است که چطور شرکت ها با سرمایه گذاری در برنامه های گردش کار کامل و نیز سیستم های مدیریت رنگ، روند تولید خود را تضمین می کنند."